کانادا کشوری است که بیشتر جمعیت آن را مهاجرین تشکلی داده‌اند و به همین دلیل دارای تنوع غذایی خوبی است. در این مطلب ۱۰ رستوران خاص در ۱۰ شهر کانادا را به شما معرفی می‌کنیم.

 

416snack bar در تورنتو

در تورنتو صدها رستوران مختلف وجود دارد، اما اسنک‌بار ۴۱۶، با منوی جذاب و متنوعش می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این رستوران مدعی است که زیبایی این شهر فوق‌العاده در غذاهایش بازتاب یافته است. در این رستوران می‌توانید از فرهنگ‌های متفاوت غذا سفارش دهید و دوستانی از ملیت‌های گوناگونی را ملاقات کنید.

 

Treadwell در نیاگارا

نیاگارا از توریستی‌ترین مناطق کانادا است و در آن می‌توانید شیک‌ترین و گران‌ترین رستوران‌های این کشور را پیدا کنید. تردول اما از همه متفاوت است. آنها با ایده‌ی «از مزرعه به روی میز» [farm-to-table] در سال ۲۰۰۶ بنای این رستوران شیک را بنیان گذاشتند و تا امروز با تازه‌ترین مواد غذایی از میهمانان خود پذیرایی کرده‌اند.

 

Chambar در ونکوور

چمبر در شهر ونکوور از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است. این رستوران به ویژه برای نوشیدنی‌هایش شناخته می‌شود که در کنار غذا می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان خود خلق کنند. صندلی‌های چرمی و دکور چوبی آن این رستوران بلژیکی را به فضایی آرام برای گذراندن یک غذای دلپذیر تبدیل کرده است.

 

L’Original در مونترال

اسم این رستوران فریاد می‌زند که ریشه‌ی ما فرانسوی است و به کانادایی-فرانسوی‌بودنمان نیز افتخار می‌کنیم. با توجه به غنای فرهنگی آشپزی در تاریخ فرانسه و سبک منحصربه‌فرد آن، قطعا غذایی عالی را مزه خواهید کرد. این رستوران که محله قدیمی مونترال واقع شده است، حال و هوایی کهنه و قدیمی را ایجاد کرده تا بتواند احساسات نوستالژیک شما را نیز کمی قلقلک دهد.

 

Cafe Brio در ویکتوریا

غذاهای ایتالیایی از محبوبترین غذاهای جهان هستند. پیتزا، پاستا، اسپاگتی، و انواع نوشیدنی‌ها این غذاها را به تجربه‌ای مشترک برای تمام مردم جهان بدل کرده است. کافه بریو درباره خودش می‌گوید که آنها در تلاش‌اند تا در محیط‌شان حال و هوای یک خانه گرم و دلپذیر را ارائه دهند. آن با میهمانانشان آن گونه برخورد می‌کنند که گویی میهمانان شخصی‌شان هستند. پس باید از همان ابتدا انتظار برخوردهایی گرم و صمیمی داشته باشید

 

Segovia در وینیپگ

سگوویا، نام یکی از قدیمی‌ترین شاهکارهای مهندسی اسپانیا است که قدمت آن به دوران روم باستان بازمی‌گردد. این اثر فوق‌العاده آب را که نشانه‌ی زندگی است در مناطقی از این کشور مدیریت می‌کند. رستوران سگوویا نیز با غذاهای اسپانیایی‌اش میزبانی فوق‌العاده برای آنهایی است که به دنبال شبی دلپذیر در یکی از شهرهای آرام کانادا هستند.

 

Edna در هالیفاکس

در مورد این رستوران، همین کافی است که بگوییم با فضای صمیمی و غیررسمی‌اش هر روز صدها نفر را به سمت خود می‌کشد. انواع غذاهایی دریایی در این رستوران سرو می‌شوند که نباید آنها را از دست داد.

 

Supply & Demand در اوتاوا

برای نام یک رستوران «عرضه و تقاضا» کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما این نام دقیقا از فلسفه‌ای می‌آید که آن شکل داده است. بعد از سال‌ها تجربه در صنعت غذایی، مدیران این رستوران فضایی را خلق کرده‌اند که کاملا منطبق با خواست و نیاز مشتری‌هایشان باشد. آنها به ویژه محیط رستوران‌شان را به گونه‌ای سازماندهی کرده‌اند که مناسب جشن‌های دوستانه و میهمانی‌های گرم خانوادگی باشد. آشپزخانه این رستوران نیز کاملا باز است و می‌توانید به راحتی ببینید که آشپزها چگونه برای شما غذای‌تان را آماده می‌کنند

 

Avec Bristo در کلگری

آیا به کافه‌های شبانه پاریس علاقمندید؟ کافه‌هایی که در کنار پیاده‌رو میز و صندلی‌های خود را در زیر یک سایبان بزرگ چیدمان می‌کنند و منتظر رهگذرانی می‌نشینند که در انتظار یک غذای ساده، زیبا و در عین حال خوشمزه به آنجا می‌آیند. آوک بریستو نیز چنین اتمسفری را اما به شکل مدرن خلق کرده که می‌توانید در بالکن آن بنشینید و یک حال خوب را با یک غذای خوب به دست آورید.

 

RGE RD در ادمونتون

رستوان «آرجی‌ای‌آر‌دی» را می‌توانیم کانادایی‌ترین رستوارن این فهرست بدانیم. آشپزهای این رستوران تلاش کردهاند که طعم با الهام از کوه‌های و جنل‌های کانادا بیافرینند. آنها تمام این سرزمین را طی کرده‌اند تا موادی غذایی را به‌عنوان پایه‌ی غذاهایشان پیدا کنند که هر چه بیشتر از فرهنگ و صدا کانادا برآمده باشد.