ما ایرانی ها در فرهنگ غذایی خود بسیاری «کنار غذاها» و «خوراک‌های» -Side Dishe- خوشمزه داریم که نه تنها حضورشان در سبد غذایی‌مان کم شده است بلکه به خوبی به دیگر فرهنگ‌ها که عاشق مزه‌های ایرانی هستند نیز معرفی نشده است.

جدا از زندگی با سرعت بالای خارج از ایران که وقت آماده کردن این خوشمزه‌ها را به صورت تازه از ما می‌گیرند، نبود محصولاتی که:

طی پروسه کاملاً بهداشتی و صنعتی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده باشند

برای تولید آنها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد

از بسته‌بندی متناسب با محصول استفاده شده باشد

کیفیت طعم و بافت محصولات در طول زمان ثابت باشد

پورشن غذایی مشخص و جدول ارزش تغذیه‌ای قابل اطمینان داشته باشد

تاریخ مصرف مشخص و قابل رهگیری داشته باشند

همه و همه باعث شده بود که این خوشمزه‌ها حضورشان در سفره ما ایرانی‌ها کم‌رنگ‌تر شود.

ممیلو به عنوان اولین برند در آمریکای شمالی فعالیت خود را با هدف مرتفع کردن مشکلات مذکور آغاز کرده است. ممیلو محصولات خود را در دو طبقه بندی آماده مصرف به صورت سرد و آماده مصرف به صورت گرم به بازار عرضه می‌کند. محصولات ممیلو را می‌توان هم به عنوان وعده اصلی و هم به عنوان کنار غذا مصرف کرد.

بسته‌بندی‌ها طوری طراحی شده‌اند که به راحتی قابل حمل به محل کار، مدرسه، مسافرت و … باشند. همه محصولات در دو بسته‌بندی تک نفره و خانواده طراحی و عرضه می‌شوند تا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشند.

اگرچه محصولات ممیلو بر اساس طعم معیار ذائقه ایرانی طراحی شده‌اند، ممیلو را غیر فارسی زبانان هم دوست دارند چون این محصولات همیشه تازه، خوشمزه، مغزی و آماده مصرف هستند.

با این که در ممیلو هیچ چیز مهم تر از این نیست که محصول نهایی تازه، خوشمزه و مغذی را به دست مصرف کنندگان عزیز برساند، این برند همواره می‌کوشد که از مواد و طعم‌های مصنوعی که باعث ایجاد مزه کاذب و غیرطبیعی می‌شود استفاده نکرده و نکند.

هویت برند و برند پرسونالتی

هدف برند این است که خوشحالی را به جمع بیاورد. ممیلو دوست دارد که در لحظه و خوشحال زندگی کند. ممیلو به مردم کمک می‌کند تا از کاری که می‌کنند لذت ببرند و حس زندگی در لحظه حال و خوشحال بودن را از یاد نبرند.

ممیلو «پایه هر خوشگذرانی» است. به این معنی که هر کجا که تفریح و خوشی باشد ممیلو باید آنجا باشد و هر کجا که ممیلو آنجاست خوشی و تفریح آنجاست!

ممیلو کمک می‌کند مردم قسمت‌های خوب زندگی را ببینند … خلاقیت و نشاط پخش می‌کند و عاشق بچه هاست. تفریح، خوشحالی، لذت و مثبت بودن را ستایش می‌کند … بزرگترین ترس‌های ممیلو دلگیر بودن، کسلی، ناراحتی و تنهایی است.

ممیلو بامزه و شوخ طبع است و با وجود شوخ طبعی همیشه مودب است.

در طراحی لوگو و بسته‌بندی ممیلو تلاش شده است که این شخصیت و هویت برند به خوبی نشان داده شود.

ممیلو و مسئولیت اجتماعی (Company Social Responsibility)

جدا از مشارکت در کمپین‌های خیریه‌ که به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، ممیلو همیشه از هر بسته دو سنت به خیریه‌های مشخص اهدا می‌کند و این شعار بر روی تمام بسته‌بندی‌هایش درج شده است. مشتری‌ها می‌توانند جهت انتخاب خیریه مورد نظر خود در نظرسنجی‌های صفحات اجتماعی ممیلو مشارکت نمایند.

همانطور که روی بسته‌بندی‌های ممیلو نوشته شده «این محصولات با عشق در کانادا تولید شده‌اند» شرط اول در استخدام در این شرکت این است که کارمندان عاشق کاری باشند که انجام می‌دهند. لذا در ممیلو علاقه و توانمندی به رنگ و نژاد ارجحیت دارد.